Regen op bevrijdingsdag - Reisverslag uit Braga, Portugal van Har en Lia - WaarBenJij.nu Regen op bevrijdingsdag - Reisverslag uit Braga, Portugal van Har en Lia - WaarBenJij.nu

Regen op bevrijdingsdag

Door: Lia

Blijf op de hoogte en volg Har en Lia

05 Mei 2017 | Portugal, Braga

Kletterende regen, vannacht begonnen. De luifel stond uit, er lag een zak water in, dom natuurlijk. Gelukkig niets beschadigd.
Een regenachtige tocht naar Braga, een grote stad waar we wat besluiteloos rondreden in de regen. Parkeergarages kunnen we niet in, dus wat dan wel.
We gingen toch eerst eens in het centrum kijken. Laat daar nou een grote particuliere parkeergarage zijn met een hoog dak! We konder er zo inrijden, het werd droog en we liepen de straat in naar het cetrale plein. Daar bleek een show te worden opgebouwd met raceauto's als promotie voor de races morgen. Smullen voor Har natuurlijk! Kon ik op m'n gemak lekker winkels kijken. De camping municipal opgezocht na een uitgebreide lunch, dat vraagt om uitbuiken, dus dat doen we dan ook.

• 05 Mei 2017 - 20:28

Yaltah:

Wat is het fijn jullie enthousiasme te lezen in de verhalen. Jullie verdienen dit zo! Tara en ik zijn net terug van herperduin. We hebben genoten samen en heerlijk die natuur daar. Nu weer thuis bij mn.mannetje en dan krijg je zo'n top verrassing. Ik heb gewoon de liefste man