Zaterdag 20 mei - Reisverslag uit Llanes, Spanje van Har en Lia - WaarBenJij.nu Zaterdag 20 mei - Reisverslag uit Llanes, Spanje van Har en Lia - WaarBenJij.nu

Zaterdag 20 mei

Door: Lia

Blijf op de hoogte en volg Har en Lia

22 Mei 2017 | Spanje, Llanes

Heerlijk weer vandaag. Eerst gewandeld, we bleken naast een vakantiedorp te staan dat helemaal uitgesorven was. Prachtige huizen, aplemaap verkommerd, een sportzaal en zlelfs ee ker. Het kamp bleek failliet. Alleen de strandkant en het voetbalveld werden intensief gebruikt. We zijn er naar het strand geweest, een ruige zee, je kan er niet makkelijk op een zandstrandje liggen. En je moet behoorlijk uitkijken, want voor je het weet ben je ingesloten door de zee. Prachtige natuur!
Doorgereden naar Llanes, ook een kustplaats. Weer een camping aan de rotskust. We waren een tijd bezig om te zorgen dat de bus recht stond, want deze prinses kan niet op een erwt slapen, laat staan op een scheef bed. Daarna weer eens zelf eten klaargemaakt, was ook lekker. S Avonds op de fiets naar het plaatsje, dat bleek verrassend gezellig en bexienswaardig. Een heel oude vestingsmuur in de oceaan waar je overheen kon lopen. In het plaatsje waren alle spanjaarden aan het wandelen of ze zaten op de terrasjes. Leuke winkels, oude straatjes, en een gezellige sfeer. We hebben alles doorkruist op de fiets, het was wel even klimmen terug naar de camping, maar dat gaat steeds beter. Een leuke dag!