Tours en het busdak - Reisverslag uit Tours, Frankrijk van Har en Lia - WaarBenJij.nu Tours en het busdak - Reisverslag uit Tours, Frankrijk van Har en Lia - WaarBenJij.nu

Tours en het busdak

Door: Lia

Blijf op de hoogte en volg Har en Lia

29 Mei 2017 | Frankrijk, Tours

Na drie heerlijke dagen op Euronat zijn we weer vertrokken. De planning was, om ook van de terugreis een 'slentertocht' te maken, maar dat pakte anders uit. We zijn vanuit Soulac-sur-Mer overgevaren naar Royan. Die overtocht leek verdacht veel op de Texelse oversteek, duurde ook ongeveer even lang. Daarna snelweg gepakt richting Tours, met het idee dat we dan nog om Parijs heen konden gaan. Om in de sfeer te blijven, toch nog een naturistencamping gezocht. Die vonden we in de buurt van Tours, een verenigingsterreintje waar het feest was omdat de vereniging 25 jaar bestond. Weer een aparte ervaring, zeer kneuterig allemaal, maar we konden wel nog even lekker zwemmen. 's Avonds op de fiets de omgeving verkend: je kon er een kanon afschieten zonder iemand te raken.
De volgende morgen bij het plannen maken gooide het busdak roet in het eten; het knopje van de display om het dak te bedienen werkte niet meer.
Met veel geluk kregen we het dak dicht. We besloten geen risico te nemen en door naar huis te rijden.