Afscheid van Spanje - Reisverslag uit Zarautz, Spanje van Har en Lia - WaarBenJij.nu Afscheid van Spanje - Reisverslag uit Zarautz, Spanje van Har en Lia - WaarBenJij.nu

Afscheid van Spanje

Door: Lia

Blijf op de hoogte en volg Har en Lia

26 Mei 2017 | Spanje, Zarautz

Sommige plekjes zijn zo verrassend mooi, dat je er stil van wordt. Gisteren heb ik de eerste afdaling nog gemaakt naar de zee, naar een ruine en een wankele stenen trap naar de rotskust. Vanmorgen naar het dorp en een zeer breed strand gelopen. Dat waren onder meer 345 traptreden, en een loopplankier van 1,5 km met links de zee en rechts een golfbaan. Echt een prachtig gebied, waar een natuurpark aan vast ligt. Alweer een plek waarvan ik denk: hier zou ik wel een weekje willen wandelen.
En ja, toen moesten we kilometers maken, want we hebben afgesproken met vrienden, Harma en Gert, op Euronat. Het 1e stuk over de snelweg ging snel daarna nog 100 km op een secundaire weg, maar we waren er rond 16.00 uur.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Zarautz

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

29 Mei 2017

Weer thuis

29 Mei 2017

Tours en het busdak

26 Mei 2017

Vakantie in een paradijs

26 Mei 2017

Afscheid van Spanje

26 Mei 2017

Bilbao
Har en Lia

Actief sinds 25 April 2017
Verslag gelezen: 205
Totaal aantal bezoekers 7705

Voorgaande reizen:

11 April 2017 - 31 December 2017

Busjesreis 1

25 April 2017 - 31 December 2017

Mijn eerste reis

Landen bezocht: